Dogma je bend iz Pule osnovan 1995. godine. Već u prvoj godini imali su zapažen broj svirki po Puli i Istri, a njihov demo snimak zainteresirao je i izdavače u Zagrebu. Njihova osebujna glazba nije imala uporište u nekom određenom glazbenom stilu već je bila mješavina onoga što se dečkima u tom trenutku činilo interesantnim, a rezultirala je promotivnom kazetom u listopadu 1996. godine pod nazivom ‘Bijesan kao ris’. Izdanje je bilo ulaz u svijet diskografije, a nedugo zatim ulaze u studio pod producentskom palicom priznatog Denykena i u ljeto 1997. snimaju album prvijenac jednostavnog imena – Dogma. Nakon izlaska prvog spota ‘Funky Junkie’ u studenom 1997. godine u režiji Predraga Ličine Peđe i spota za pjesmu ‘Ljubavne’ u kolovozu 1998. godine koji je režirao Maurizio Ferlin, Dogma utire put zvuku koji će stalno lutati između funky forme, punkoidnih energičnih ritmova i elektronskih zvukova.Brzo uzdizanje Dogme prate njihovi disciplinirani, brojni i energični koncerti diljem zemlje, a krešendo se zbiva na koncertu Jamesa Browna 1998. godine u pulskoj Areni gdje bivaju predgrupa kralju funka. Pod produkcijom Denykena drugi album ‘Makro’ ugledao je svjetlo dana u veljači 2000. godine. Albumu je prethodio također uspješan singl ‘Fragola’ koji je, po riječima Denykena, predstavljao vrh tadašnje hrvatske produkcije. Za istu stvar snimljen je i spot u režiji Maurizija Ferlina. Album ‘Makro’ veliki je iskorak u djelovanju benda kako produkcijom, tako i samim stvaralaštvom jer usprkos funk-rock formi ubacuju u svoj opus i sve više elektronike koja će obilježiti njihov razvoj narednih godina. Album je naišao na nepodijeljene pozitivne kritike širom Hrvatske. S albuma su za spot skinuti sljedeći singlovi ‘Disco song’ (rujan 2000., režija I. Zirojević.), ‘Makrobiotika’ ( veljača 2001., režija R. J. Gonzo), ‘Sanjaj’ (prosinac 2001., režija M. Ferlin) i ‘Electric Execute’ (lipanj 2002., režija Z. Mikletić) koji je završio na prvom mjestu ondašnjeg Hit depoa. U bend dolazi i novi klavijaturist Leon Brenko. Neumorno traganje Dogme za novijim i modernijim zvukovima rezultiralo je potpunim zaokretom u glazbenom smislu, sve većim korištenjem elektronike, sampleova, pjevanja na engleskom i okretanja klupskoj DJ glazbi uz zadržavanje bendovskog izričaja. Mediji daju novoj glazbenoj formi Dogme žanrovsku odrednicu funk-electro-punk koja se sviđa bendu i koju zadržavaju do današnjih dana. U toj potrazi snimljen je i singl ‘Nogma’ kao podrška hrvatskoj nogometnog reprezentaciji u povodu Svjetskog nogometnog prvenstva u svibnju 2002. u Japanu i Južnoj Koreji te singl ‘Funky Style’ pod produkcijom Edija Cukerića koji je proglašen i službenom pjesmom Europskog prvenstva u boksu održanog 2004. godineu Puli. Svih ovih godina Dogma intenzivno svira diljem zemlje i u inozemstvu, a treba izdvojiti nastupe na kojima su bili predgrupa Jamiroquaiju u Areni 2001. i Beogradu 2004. godine, zatim Kosheenu u Domu sportova u Zagrebu. Bend je nastupio na značajnijim festivalima urbane glazbe: Exit (Novi Sad), Trn fest (Ljubljana), festival Lent (Maribor), Rock Otočec (Novo Mesto), Aerodrome Rock Festival (Beč). U ljeto 2007. godine grupa uz pojedine promjene u postavi benda započinje rad na novom albumu, vraćajući se u bendovsku priču, snažno se oslanjajući na gitarske riffove i rock formu. ‘Nova moda’ najavni je singl novog albuma, a izlazi u travnju 2009. godine. Bend, raspoložen za novi početak započinje s promocijom albuma koji izlazi u svibnju 2009. godine u izdanju Menarta. Frontman benda Sandro je najavio: “Snimili smo plesni rock album pun doživljaja”.