Novosti

Radnici upropaštenih firmi u novom spotu Hladnog piva

Objavljeno:

U vrijeme kada iz svih medija izviru većinom ležerniji sadržaji a radijski eter prepun je ljetnog zvuka i light tema, Hladno pivo, mimo svih Pravila igre, za novi singl s albuma „Dani zatvorenih vrata“ izabralo je pjesmu poprilično teške tematike.

 

„Živo me zanima kako će „Firma“ proći pored ultralightljetnih pjesama koje se obično plasiraju u eter kad malo zatopli.  Bit će to jedna lijepa ljetna šaka u oko.“ – komentirao je Mile Kekin pomalo neuobičajen potez u glazbenom svijetu.

 

„Svirajući uzduž i poprijeko lijepe naše regije, primijetili smo u baš svakom gradu kombinaciju novih crkvi i propalih tvornica, velikih zastava i još veće nezaposlenosti, pa se tako dogodila pjesma“ Firma“ koja taj fenomen pokušava objasniti u manje od tri minute. Pjesma je ubrzani tečaj za mlađe, kratki podsjetnik za one malo starije, ali i upozorenje za nadolazeće da ne padaju olako i bez ispaljenog metka na stare fore novog početka. – objasnio je Kekin

 „U spotu, čiju režiju potpisuje Andrej Korovljev, nema profesionalnih glumaca već glume ili, bolje rečeno sudjeluju, bivši radnici Gredelja, Diokija i Kamenskog kojima ovim putem želimo zahvaliti na angažmanu i profesionalnom pristupu, ali i na iskrenoj želji da nam ispričaju svoju stranu priče.

Vidljiva je i emocionalno vrlo upečatljiva njihova želja da se ne zaboravi što se dogodilo ali i što se i dalje događa s nekadašnjim gigantima, koji, po riječima radnika, nisu propali zbog konkurencije niti tehnološke zaostalosti već isključivo zbog krađe i želje kriminalaca u odijelima da se napravi mjesta za obitelji dvjesta.

Hvala radnicima Gredelja, Diokija i Kamenskog što su nam pomogli napraviti spot kojim se svi skupa možemo ponositi .“ – poručuju iz Hladnog piva


„Mislim da ljude treba tu i tamo podsjetiti na sve te silne domoljube koje su u formativnim godinama Lijepe naše bili najbliži sisi a čija će djeca uživati u tome, bez da će ikad morat prstom mrdnuti. Mi o takvim stvarima samo pjevamo, što je očito puno lakše nego pisati o tome u novinama i ostajati zbog toga bez posla. Nama barem nitko ne može dati otkaz.“ – zaključuje Mile priču o „Firmi“.

 Spot za pjesmu „Firma“ sniman je na stvarnim lokacijama propalih tvornica Gredelj, Dioki, Kamensko.

 „Bog, domovina, nacija – svi na pod, ovo je privatizacija“ pjevat će se i na koncertima koje Hladno pivo organizira u vlastitoj produkciji pod nazivom „Hladno pivo Tour – Dani zatvorenih vrata“. Prvi na redu je onaj u Puli 4. kolovoza , zatim na red dolazi Split 12. rujna, dok se kulminacija očekuje na zagrebačkoj Šalati 19.9.2015. Za kraj „ljetne“ turneje, Hladno pivo stiže u Varaždin 17.10.

 Ulaznice za zagrebački koncert već su u prodaji po cijeni od 80 kuna a mogu se kupiti u Rockmarku, Dirty Old shopu, te svim prodajnim mjestima ticketshop.hr-a (www.ticketshop.hr).

Sve informacije o prodaji ulaznica i ostalim koncertima Hladnog piva možete saznati na www.hladnopivo.hr i službenom Facebook Pageu Hladnog piva.

  • Newsletter

  • Pratite nas

    Pratite nas na našim društvenim mrežama

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »