Uvjeti korištenja

Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između tvrtke Artmen d.o.o. i kupca.

Načini plaćanja

Uplata internet bankarstvom ili uplatnicom na naš žiro račun IBAN: HR0423600001102619474 (Zagrebačka banka d.d.); Nakon što uplata bude vidljiva na našem računu, poštom šaljemo Vašu narudžbu na navedenu adresu.

Pouzećem (gotovina kod preuzimanja pošiljke)

Karticama:

Obročno plaćanje

Proizvode u Internet trgovini moguće je platiti sljedećim kreditnim karticama: American Express, Visa, Master Card, Diners i Maestro, jednokratno i uz obročno plaćanje.

Obročno plaćanje moguće je pod slijedećim uvjetima:

Minimalni iznos za obročno plaćanje je 300 kn, maksimalni iznos ovisi o autorizaciji.

Mogućnost obročnog plaćanja:

PBZ:

  • Maestro:      2-6 rata iznad 300 kuna
  • Visa:           2-6 rata iznad 300 kuna
  • American:   2-6 rata iznad 300 kuna

ZABA:

  • Maestro:       2-12 rata iznad 300 kuna
  • MasterCard:2-12 rata iznad 500 kuna
  • Visa:            2-12 rata iznad 300 kuna

ERSTE:

  • Diners:      2-12 rata iznad 300 kuna
  • Maestro:   2-12 rata iznad 300 kuna

OSNOVNI PODACI

U smislu ovih uvjeta kupnje, kupac je fizička osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda posredstvom web stranice www.menart.hr (u daljnjem tekstu: web shop, Artmen ili prodavatelj).

Kupcem se smatra svaka osoba koja naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i plati naručeni proizvod. Primateljem se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe kupca.

PRODAVATELJ/ POSREDNIK U TRGOVINI/ IZVRŠITELJ USLUGA

Prodavatelj/posrednik u trgovini i izvršitelj usluga je: Artmen d.o.o., sa sjedištem u ulici Bencekovićeva 19, 10020 Zagreb, OIB: 40603345756, IBAN: HR0423600001102619474 (u daljnjem tekstu Prodavatelj).

POSLOVNA SPOSOBNOST

Prihvaćanjem Uvjeta poslovanja Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda od Prodavatelja, tj. za kupnju putem web-shopa.

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

Posjećivanjem i korištenjem Menart web shopa prihvaćate komunikaciju elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.

Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično.

CIJENE

Sve cijene prikazane u web trgovini izražene su u hrvatskim kunama za krajnjeg kupca, s uključenim PDV-om i troškovima dostave za područje Republike Hrvatske.

AKCIJSKE CIJENE vrijede isključivo u vrijeme akcije. Odgoda slanja ili preuzimanja proizvoda na akciji moguće je isključivo ukoliko su proizvodi plaćeni unaprijed, bilo uplatom na transakcijski račun, bilo kartičnim plaćanjem.

Za nepreuzete pošiljke ponovno slanje odnosno isporuka nije moguća po istim cijenama.

NARUDŽBA I TRENUTAK SKLAPANJA UGOVORA

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili kao neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe odnosno plati naručeni proizvod.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:

  • E-banking-om ili općom uplatnicom /virmanom (podaci za uplatu: Artmen d.o.o., Bencekovićeva 19, 10020 Zagreb, IBAN: HR0423600001102619474)
  • karticama online (Visa, MasterCard, Maestro, Diners)

Narudžba se smatra zaprimljenom:

  • U slučaju plaćanja kreditnom karticom – u trenutku kada Artmen d.o.o. dobije potvrdu predautorizacije kreditne kartice kupca na iznos narudžbe.
  • U slučaju plaćanja e-bankingom, općom uplatom i pouzećem – u trenutku kada Artmen d.o.o. elektroničkim putem zaprimi narudžbu

U trenutku kada je narudžba zaprimljena, prodavatelj će elektronskim putem u obliku e-mail-a obavijestiti kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod naručen.

U slučaju plaćanja kreditnom karticom ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada Artmen d.o.o., dobije potvrdu predautorizacije kartice kupca na iznos narudžbe.

Nakon što potvrde predautorizacije, Artmen d.o.o., će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca da je kupio proizvod te da je proizvod poslan.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatom, ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada Artmen d.o.o., zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.

Ukoliko je proizvod naručen, a kao način plaćanja je odabran e-banking ili opća uplata, Artmen d.o.o.,  se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 2 radna dana, ne uključujući subotu i nedjelju. Nakon isteka 2 radna dana od primitka narudžbe, Artmen d.o.o. ne jamči za raspoloživost proizvoda.

Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, prodavatelj će obavijestiti kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ te o roku u kojem je proizvod dobavljiv.

Naručeni proizvod, ovisno o tome da li je dostupan na skladištu, prodavatelj isporučuje u najkraćem mogućem roku.

IZJAVA O SIGURNOSTI PLAĆANJA

PayWay

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam.

ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

Upute za sigurnu internetsku kupovinu potražite ovdje (3dsecure upute za sigurnu internetsku kupovinu).

ISPORUKA DOSTAVNOM SLUŽBOM I TROŠKOVI

Naručene artikle šaljemo dostavnom službom (Overseas Express) kao paket u roku od 3 do 5 radnih dana od dana primitka narudžbe odnosno uplate. Iznimno, uslijed rasprodanosti pojedinog artikla, nepredviđenih okolnosti, moguće je da isporuka traje nešto dulje od navedenog roka, o čemu ćete biti obaviješteni putem e-maila.

Dostava se obračunava prema cjeniku ugovorenim sa kurirskom službom:

  • do 150 kuna - trošak dostave 20,00 kuna
  • iznad 150 kuna - trošak dostave 0 kuna

Ukoliko dostavna služba izmijeni cijenu dostave, prodavatelj će novu cijenu jasno iskazati u web trgovini.

Cijene dostave su iskazane s uključenim PDV-om.

Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.

Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, dostavna služba će ostaviti obavijest s brojem pošiljke i uputama za daljnje korake.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti,  Artmen d.o.o., ima pravo uskratiti kupcu uplaćeni iznos kupoprodajne cijene.

Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu, ponovno naruči robu putem Menart Web Shopa, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesuiranja narudžbe kao i pravo naplate.

Artmen d.o.o., zadržava  pravo da ne pošalje narudžbe s neispravnim/nepotpunim kontakt-podacima, kao i narudžbe s e-mailom/telefonom na koji nitko ne odgovara.

 

PRIJENOS VLASNIŠTVA  I OBVEZE KUPCA

Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke dostavnoj službi.

Artmen d.o.o., nije odgovoran u slučaju da kupac adresu dostave nije unio ispravno, te iz tog razloga paket nije došao na odredište. Artmen d.o.o.,  nije odgovoran ukoliko niste dobili obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki Vašeg e-mail servisa.

U slučaju da niste prisutni na adresi dostave, Vaša je odgovornost preuzeti paket u poslovnici dostavne službe u vremenskom razdoblju koje određuje dostavna služba, odnosno dogovoriti novu dostavu ukoliko angažirana dostavna služba omogućava takav izbor.

Ukoliko Vam paket ne stigne u roku od 3 radna dana od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena Vaša je dužnost da kontaktirate angažiranu dostavnu službu i provjerite gdje je pošiljka.

Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (na primjer dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese). U slučaju odsustva takvih informacija, Prodavatelj će organizirati dostavu robe na najbolji način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio te odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju se pošiljka vraća prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka.

 

 MATERIJALNI NEDOSTACI PROIZVODA

Artmen d.o.o., odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od osam dana uputiti pisani prigovor Prodavatelju jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Prodavatelju, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

PRAVO KUPCA NA JEDNOSTRANI RASKID KUPOPRODAJNOG UGOVORA

Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji zaključen putem Internet trgovine, u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je njemu ili osobi koju je on odredio kao primatelja, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed. Kupac to može učiniti putem bilo kakve nedvosmislene pisane izjave kojom izražava svoju volju da raskine zaključeni kupoprodajni ugovor, poslane Prodavatelju na adresu Artmen d.o.o., 10 020 Zagreb, Bencekovićeva 19, ili e-mail: info@menart.hr , u kojoj izjavi će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, e-mail i podatke o primljenom proizvodu.

Prodavatelj je dužan bez odgađanja dostaviti Kupcu potvrdu o primitku izjave o raskidu ugovora. U slučaju da Kupac izvrši raskid ugovora, Prodavatelj će Kupcu najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je zaprimio vraćeni Proizvod, vratiti cjelokupni plaćeni iznos, umanjen za trošak dostave kada isti postoji, u skladu sa uvjetima iz ovih Općih uvjeta, na isti način kako je uplata izvršena, osim ako Kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja i uz pretpostavku da Kupac nije u obvezi platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat. Povrat plaćenog iznosa biti će Kupcu izvršen isključivo nakon što Prodavatelj na adresu označenu na računu zaprimi proizvod.

Trošak povrata robe s osnova jednostranog raskida ugovora od strane Kupca snosi Kupac.

Kupac prethodno narudžbi proizvoda u aplikaciji Prodavatelja potvrđuje da je prihvatom ovih općih uvjeta primio na znanje i ovu obavijest o pravu na jednostrani raskid ugovora.  

U slučaju raskida ugovora od strane Kupca kako je to gore navedeno, za povrat cjelokupno primljenog iznosa novca, vraćeni proizvodi moraju biti nerabljeni, neoštećeni i u neoštećenoj originalnoj ambalaži uz priloženu presliku računa.

Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti robe, koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda, stoga:

  • u slučaju oštećene ili nedostajuće ambalaže proizvoda ne preuzimati proizvod već vratiti Prodavatelju uz napomenu o nedostacima ambalaže, u suprotnom smatra se da je proizvod preuzet sa neoštećenom ambalažom; 
  • ambalaža proizvoda oštećena po Kupcu nakon preuzimanja robe umanjuje vrijednost proizvoda u slučaju raskida ugovora ( (vidi Tablicu 1.); 
  • ukoliko proizvod ima vidljivih oštećenja  (npr. slomljeni ili nedostajući dio, oštećenja u obliku ogrebotina, pukotina i sl….) potrebno je što prije obavijestiti Artmen d.o.o; 

Rukovanje proizvodom smatrati će se korištenje proizvoda, primjerice čitanje knjige ili reproduciranje CD ili DVD-a i slično.

Oštećena i/ili nedostajuća originalna ambalaža i rukovanje proizvodom umanjuju vrijednost proizvoda. U slučaju raskida ugovora od strane Kupca za takve proizvode Artmen pridržava pravo izvršiti povrat plaćenog u iznosima umanjenim kako to proizlazi iz Tablice 1.

U slučaju raskida ugovora od strane kupca u skladu sa gornjim odredbama, a pokaže se da vraćeni proizvod ima mehanička oštećenja ili istom nedostaju sastavni dijelovi, Artmen zadržava pravo izvršiti pregled vraćenog proizvoda po ovlaštenom servisu, radi utvrđenja vrste i vrijednosti radnji koje je potrebno poduzeti da bi vraćeni proizvod mogao biti doveden u prvobitno stanje. Za utvrđeni iznos umanjiti će se iznos koji će se vratiti Kupcu. Tablica 1. – Pravila za umanjenje plaćenog iznosa u slučaju raskida ugovora zaključenog putem Internet trgovine od strane Kupca uvažavajući zatečeno stanje ambalaže i samog vraćenog Proizvoda

Tablica 1:

OPIS STANJA:

neoštećena ambalaža, nekorišten, neoštećen i kompletan proizvod

oštećena ambalaža ili bez originalne ambalaže, nekorišten, neoštećen i kompletan proizvod

oštećena ambalaža ili bez originalne ambalaže, nekorišten, mehanički oštećen i/ili nekompletan proizvod

korišten proizvod

UMANJENI IZNOS POVRATA NOVCA:

      0%

      20%

Prema procjeni ovlaštenog servisa

100%

 

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  1. Artmen ugovor u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  2. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
  3. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarim .
  4. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  5. predmet ugovora isporuka knjiga, novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  6. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

 

 REKLAMACIJE I POVRATI

 Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

    Isporuka robe koja nije naručena

    Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja

    Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Rok za podnošenje reklamacije je 8 dana od primitka paketa.

U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, kupac je dužan uputiti pisani prigovor Prodavatelju i to e-mailom na info@menart.hr,  ili preporučenom pošiljkom na adresu: Artmen d.o.o., Bencekovićeva 19, 10020 Zagreb.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, u prigovoru se mole kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Artmen d.o.o., potvrditi će primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za neoštećeni i valjani proizvod.

Artmen d.o.o.,  prihvatiti će povrat isporučenih proizvoda o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak proizvoda. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Artmen d.o.o.

Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se ispravno skladišti, kako je označeno na deklaraciji.

NE ODOBRAVAMO POVRATE KORIŠTENIH A ISPRAVNIH PROIZVODA.

 

PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor tvrtci  Artmen d.o.o. Artmen d.o.o.  omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem preporučene pošte na adresu Artmen d.o.o., Bencekovićeva, 10020 Zagreb ili putem maila info@menart.hr

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.  Artmen d.o.o., će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

 

 ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

PODACI O PROIZVODIMA

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i sl.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web shop-u prodavatelja podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na web shop-u prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

 

NEDOSTACI NA PROIZVODIMA

Prodavatelj ne odgovara kupcu odnosno primatelju za manje ogrebotine na proizvodima i oštećenja ambalaže koja su nastala kao posljedica dostave robe putem dostavne službe, ukoliko ogrebotine ili oštećenja ambalaže i drugi manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda.

 

PRIVATNOST PODATAKA

U ime Menart Web Shopa obvezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima te informiramo kupce o načinu njihova korištenja.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Menart Web Shopa i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

 

IZJAVA O ODGOVORNOSTI

Ne preuzimamo  nikakvu odgovornost o tome na koji ćete način koristiti informacije o proizvodima, njihovom korištenju i djelovanju. Publikacije i sadržaj koji se nalazi na Stranicama ili bilo koji njihov dio ne može  smatrati dovoljnim temeljem za donošenje osobnih, financijskih ili poslovnih odluka.

Korisnici preuzimaju odgovornost za svaku štetu koja je posljedica njihovih aktivnosti koje nisu u skladu s prethodno navedenim, kao i za drugu vrstu štete koja bi iz toga mogla proizići.

 

 ZAVRŠNE ODREDBE:

Prihvaćanjem ovih uvjeta kupnje kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio ugovora.

Potvrdom narudžbe Kupac potvrđuje da je pročitao Uvjete poslovanja, da se s njima slaže te da oni čine sastavni dio Ugovora o kupnji.

  • Newsletter

  • Pratite nas

    Pratite nas na našim društvenim mrežama

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »