Matija Cvek ima najprodavaniji album u Hrvatskoj, a odlične recenzije stižu sa svih strana

Objavljeno:

Vijest da je tek izašli album Matije Cveka „Izbirljivo i slučajno“ najprodavanije izdanje u Hrvatskoj, posebno je razveselila skromnog Matiju kojeg je ovaj podatak učinio izuzetno ponosnim.

„Neopisivo sam sretan zbog naše pozicije na ljestvici najprodavanijih albuma. Hvala svima koji su si priuštili primjerak i učinili tim i mene ovoliko ponosnim i privilegiranim.“rekao je Matija Cvek

Ovih dana stižu nam i prve odlične recenzije i svi se slažu u jednom – „Izbirljivo i slučajno“ je album koji definitivno treba poslušati!

Tako je jedan od najcjenjenijih glazbenih kritičara, Dubravko Jagatić za Nacional napisao:

„Malo koji debitantski album na domaćoj glazbenoj sceni je pobudio takvu pažnju poput debi albuma Matije Cveka „Izbirljivo i slučajno“ i to s razlogom. S nestrpljenjem očekivan od njegovih brojnih poklonika, ispunjen velikim djelom pjesmama koje su ga promovirale u zvijezdu hrvatske pop glazbe, Cvek je snimio album koji ga potvrđuje kao trenutno najpopularnijeg vokala hrvatske pop glazbe, ali i autora koji je svojim pjesmama donio publici onaj potreban zvuk blizak suvremenoj pop produkciji osvojivši pritom brojne slušateljice i slušatelje svojim stihovima, te snažnim, ali emotivnim vokalom. Prvoklasan pop album!“.

Samo riječi hvale za Matiju i njegov novi album ima glazbeni urednik i kritičar Zlatko Turkalj Turki u čijoj emisiji na HR2 Matija često gostuje:

„Dugi niz godina domaća glazbena scena nije ponudila izvođača jake osobnosti, dosljednosti, samouvjerenosti i potrebne doze mladenačke buntovnosti. Sve to ima Matija Cvek, koji je svoj glazbeni pop/rock/ funky stil definirao u zadnje tri godine. Riječ je o glazbeniku koji istinski uživa u svakom snimljenom stihu i tonu što je posebno vidljivo i izraženo u njegovim nastupima uživo. Cvek i Dović kao autorski tim zaslužni za album „Izbirljivo i slučajno“ prema načinu radu, senzibilitetu prema glazbi kao umjetnosti i uvažavanju svih kriterija dobre glazbe od stihova, melodije do aranžman, produkcije i interpretacije podsjećaju me na rad i sklad legendarne kombinacije Runjić / Fiamengo.“

Glavna urednica SoundReporta, Maja Trstenjak je napisala:

„Funky i zrelo - najjednostavniji je opis albuma “Izbirljivo i slučajno” dok bi se tematski dio djela definitivno mogao povezati s navedenim imenom. Izbirljiv što se samog zvuka tiče, prepoznatljiv zvuk hrvatske pop glazbe pažljivo je uređen. Instrumentalne dionice zvuče kompaktno, zanimljivo i na trenutke raskošno, uz pregršt pokretačke energije. Korektno i precizno, uz jako dobru produkciju, u ovom segmentu ništa nije prepušteno slučaju. S druge strane, stihovi vrludaju i krivudaju, zaigrano i poprilično samouvjereno. Od ljubavnih balada preko ljetnih hitova do šaljivih komada vjerojatno, nastalih slučajno. Svaka je pjesma izuzetno radiofonična, što je Cvekov svojevrsni zaštitni znak.“

Bojan Mušćet je za Cantus rekao:

Više je nego očito da su pjesme pomno izabrane, kao i da izvrsna produkcija Alena Dovića nije slučajna.“

Za portal Ziher hr, album je recenzirao Goran Terzić:

„Svojim numerama šalje poruku o važnosti doživljavanja života na pravi način, naglašava potrebu pojednostavljivanja zavrzlama te iznosi stav kako uvijek postoji racionalno, prihvatljivo rješenje. Upravo zbog širokog spektra koji sadrži njegovo stvaralaštvo, pjesme imaju dušu. Moguće ih je slušati i u noćnoj šetnji pod uličnim svjetlima, u busu, za vrijeme kuhanja, tuširanja, tijekom depresije, za vrijeme hiperaktivnosti i slično. Mogu izazvati smijeh ili plač, ovisno o raspoloženju i doživljaju, no ne mogu te ostaviti ravnodušnim. To je bogatstvo umjetnosti – kad provocira emocije. Takva djela opstaju, traju, ne gube na vrijednosti, već ona s vremenom raste. „Izbirljivo i slučajno” sadrži opreku, a sadržaj albuma je zlatna sredina kojom dokazuje da je moguće naći mjeru koja će zadovoljiti sve standarde te da ne postoji samo jedan put koji vodi do te mjere, već je on rezultat izbirljivosti i slučaja, krajnosti koje tvore savršen par ako ih se kontrolira na pravi način.“

Cijeli album Matije Cveka dostupan je na svim digitalnim servisima:

Matiju Cveka pratite i na njegovom Instagramu i Facebooku

Vezani sadržaji